Maaf Semua...

Assalamualaikum...

Selamat malam aku ucapkan kepada semua kawan2 yang baca blog aku walaupun korang baca time siang, aku tetap tulis selamat malam.. Hahaha.. Syukur Alhamdulillah kerana kita masih di panjangkan umur untuk kita terus menikmati nikmat iman yang Allah bagi kat kita. Syukur gak kerana kita masih di beri peluang untuk memperbaiki diri kita dari keburukan kepada kebaikan. Syukur sekali lagi kerana kita masih berpeluang meningkatkan amalan kita untuk kita jadikan modal dan bekal untuk kita lepak kat dunia hakiki nanti.. Hahaha.. Macam ceramah plak aku intro..

Sebenarnye malam ni aku nak mintak maaf sangat2 kepada pembaca blog aku ni sekiranya kehadiran aku membaca dan mengomen blog korang menyebabkan korang rasa tak selesa ataupun terganggu ataupun tak suka.. Dan sekiranya apa yang aku tulis dalam blog aku ni menyebabkan korang rasa tak puas hati ngan aku, aku mintak maaf sangat2..

Korang tak payah nak rasa pelik nape aku mintak maaf. Aku saja nak mintak maaf takkan tak boleh?? Hahaha.. Tak la, sebenarnya isnin ni aku akan turun ke battle field selepas 5 bulan aku struggle kat training field. Aku tak nak rasa ketidakpuasan hati korang kat aku menyebabkan Allah menutup pintu hati aku time aku fight nanti. Aku nak hati aku tenang, suci murni sebab aku punye matlamat amat tinggi kali ni. Sekiranya tak mencapai target, aku takla fail lagi tapi aku akan frust sket ar.. Huhu.. Aku dah rasa berdebar giler2 sekarang ni padahal aku bukan tak besa pi perang..

Dah cukup, tak payah merapu.. Aku akan round the world korang punye kawasan pas aku merdeka nanti. Dengan penuh rasa rendah diri aku susun 10 jari aku ni sekali lagi aku mintak maaf sangat2 dari hujung rambut sampai hujung jari kaki aku ni kat korang semua.. Kalau korang rajin, doakan kejayaan aku.. Hah, sebelum aku lupa SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA kat korang.. Waa.. Aku tak puas hati aku raya dalam exam.. Huk2.. Keep the faith guys, cheers!!!!!!

p/s Nak share doa tenang hati sket " ILAHI ANTA MAQSUDI WA RIDHAKA MATLUBI A'TINI MAHABBATAKA WA MA'RIFATAKA"



Free Template Blogger collection template Hot Deals BERITA_wongANteng SEO theproperty-developer

11 comments:

  1. bro..

    exam lagi ka?

  1. nak mintak maaf jugak la,,all the best..:P

  1. exam erk..gud luck..practice make perfect..bnyk kan solat hajat

  1. tokkkk...huhuhu, pe celopp minta maaf, minta lah duit...huhuhu...amani maafkan, amani pun minta maaf juga sebab suka sangat komen panjang menjela-jela kat blog ni...

    good luck tokk, sediakan peluru ngan kete kebal cukup-cukup..insyaAllah, kejayaan itu sesuai dengan usaha kita...

    okey lah tu rasaya time exam, amani ni hah, raya di oversea..lagi tak best, x dapat makan daging...

    amani tak sihat lah tokkk. bukan putus cinta... cinta dengan Allah mana ada putus..cinta ngan manusia, belum lagi...tggu kawin .. :)

  1. amboihhh.. awainya wish raya... hahaha...

  1. kamu takde salah ape2 pun..nice blog..terima kasih kerana sudi kerana berkunjun ke blog sy...=)
    good luck ye..take care..baut yg terbai tau..

  1. sy pun exam jgk,tapi lepas cuti la..yea!
    May Allah ease u.

  1. Moga berjaya. :)

  1. Salam Ailadha aniki..maafkan pc jugak tau.if ada apa2 tak puas hati..hehe. btw pc doakan dipermudahkan segala urusan aniki.amin..ingat.usaha tangga kejayaan.hehe

  1. maaf lama tak singgah...exam ek, buat yg terbaik ok

  1. aniki.. lamanya awak tak update blog... sedih la amani macam ni

Post a Comment