SALAM SYAWAL.....

Assalamualaikum.....

Raya kalau jadi, lusa kita dah tak payah posa.. Kalau pi bandar, memang membosankan sebab jem.. Orang ramai sangat sampai serabut pala otak.. Aku tak suka tempat2 serabut ni..

Tapi nak buat camna kan sebab dah lumrah dekat raya. Manusia2 pun keluar nak cari kelengkapan raya.. Yang shoping tu, shoping la.. Yang cuci mata, cuci la puas2.. Hahaha..

Apa2 pun lantak korang la kan.. Hak korang. Aku cuma nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kat semua.. Aku mintak maaf kalau aku ni pengganggu blog korang sebab aku komen cam apa tah.. Blog sapa yang aku selalu komen tu, aku cuma nak gitau aku hepi, enjoy, baca blog korang.. Dapat gak banyak ilmu..(yang tulis berkaitan ngan ilmu la..)hahahaha.. Yang tak tulis benda ilmiah pun aku suka baca gak.. Jangan risau sebab aku fleksibel..

Aku harap kita raikan raya taun ni ngan penuh kesyukuran and keriangan.. Di samping kita syok2 raya, jangan lupa kat orang2 yang susah, tak berdaya.. Ok kawan, enjoy your raya.. Peace




Free Template Blogger collection template Hot Deals BERITA_wongANteng SEO theproperty-developer

3 comments:

  1. selamat hari raya juga, blog anda pon best :)

  1. selamat hari raya bro.. :)

  1. @asnizaziz
    selamat raya,tak mau nakal2 tau..hahaha..best ke??xbest langsung bila baca balik..hahaha..

    @naim
    bro,bila nak lawan men mercun??hahaha

Post a Comment