i'm back.....

Assalamualikum.....

Dah lama aku tak tulis blog ni.. Besala kuliah dah start,macam2 benda aku kena buat.. Walaupun keinginan hati nak buka blog sambil round the world to blog orang lain, tapi aku terpaksa lupakan suma ni sebab ada misi penting yang aku kena setel.

Last entry aku dulu aku cite pasal aku dapat hidayah kot sebab jadi makmum sorang budak kecik.. Entry kali ni dah masuk bulan posa and nak abih dah pun.. Aku ada target posa taun ni.. Aku cadang nak semayang terawih full, khatam ngaji quran dalam bulan posa ni.. Tapi aku fail la..terawih pun kantoi je. Pastu ngaji plak merangkak2.. Adoiiiii..... Camne nak capai target ni.. Tapi setakat arini aku dah ngaji sampi juz5. Bangga kot sebab aku tak miss ngaji walaupun merangkak2.. Hahahahaha

Bulan posa ni aku dah belaja something. Bukan suma yang kita target boleh tercapai kalau takde usaha yang kuat.. Takpe2.. Taun ni aku kalah tapi taun depan aku nak menang.. Kawan2 yang ada kat luar sana, semoga korang enjoy posa taun ni.. Sama2 kita ambik kesempatan tuk buat amal dalam bulan yang mulia ni.. Tinggal bape ari je lagi nak abih bulan ramadhan ni.. Semoga suma amalan ikhlas kita di bulan mulia ni di terima oleh Allah... Amin ya Rabb



Free Template Blogger collection template Hot Deals BERITA_wongANteng SEO theproperty-developer

4 comments:

  1. salam ziarah en.aniki..lama menyepi ya;)

    pc ucapkan salam ramadhan, ikhlaskan amalan kita walaupun sikit.insyaAllah diberkati;)

  1. PENGEMIS CINTA

    Menyepi sebab banyak urusan yang kena setel.. Salam ramadhan gak kat PC

  1. alhamdulillah .. biar pelan2 janji istiqomah .. ;)

    selamat hari raya ;p

  1. takpe...teruskan okey... :P

Post a Comment