1st Step....

Assalamualaikum.....


Sentuhan 1st aku dlm penulisan blog. Aku dh byk usha,bca blog org. Mcm2 jns penulisan aku bca, mcm2 pangai aku nmpak.. Setiap org ada kreativiti sendiri dlm penulisan msg2.. Yg mn yg bgus, aku tabik spring ar kt ampa.. Yg jns mngutuk, mengeji  org ln 2, aku rasa depa ada sbb atau alasan sndiri tuk buat cm2.. Mcm kbanyakan blogger2 tls " Ni blog aku, aku pnya suka la nk buatpa pn.. Ampa x ska, ampa blh blah.." hahaha... Apa2 pn tu suma ampa pnya psl la kn.. Yg mn bek aku akn ambik buat panduan, yg mn x elok 2 aku ambik buat pringatan.. Nobody perfect!!!! Tapi ada la beberapa blog yg aku rasa menarik pnulisan dia n aku ari2 akn bka bca blog2 tu.. Ampa tuan blog tu mmg sempoi..hehehe.. Dh ckup tuk rini.. Next time tulis blk.. Peace!!



Free Template Blogger collection template Hot Deals BERITA_wongANteng SEO theproperty-developer

1 comments:

  1. takde org komen pun..alalala cian die yer, meh amani komen, tulis benda yg baik2 jer tauu, supaya tulisan kita tu boleh membawa manfaat, lagi banyak org baca, banyak lah saham kita, tapi kalau kita tulis bend ayg tak baik, bawa mudarat pada org, banyak juga saham dosa kita...so, yg pentg, jgn letak gamba wanita x tutup aurat, jgn tulis yg tak baik oke.. selamt menulis.. :)

Post a Comment