BLURRRRR.........

Assalamualaikum...

Setiap kejadian yang berlaku dalam hidup ni merupakan nikmat ataupun ujian.. Jangan sekali-kali menyalahkan Tuhan jika di timpa ujian dan jangan sekali-kali berasa bangga, takabbur jika memperolehi nikmat Tuhan.. Semua kurniaan Tuhan di dunia ni adalah bersifat sementara dan tidak akan kekal selama lamanya..

Argh... Aku tak de modal nak tulis entry. Ni la ujian yang aku tengah hadapi sekarang.. Tulis yang ni jela dulu, nanti aku ade idea baru aku tulis panjang2.. Tu la ang, cuti ni asyik tido ja.. Padan muka aku.. Jumpak lagi kawan.. Wassalam



Free Template Blogger collection template Hot Deals BERITA_wongANteng SEO theproperty-developer

2 comments:

  1. untuk apa kita takabur diri, semua yang kita perolehi, Allah yang berikan...bersyukurlah apa adanya...

    Nak sambung tidur ke?

  1. haha..

    lagu mana bro.. cepat2 cari bini.. :P

Post a Comment